środa, 4 czerwca 2014

Trochę mnie nie było.

Cześć wszystkim !
Tak jak ostatnio pisałem zmagam się z brakiem czasu z powodu studiów. W ostatnim tygodniu troszkę się zmieniło a mianowicie zakupiłem Garmina FR110. Po trzech treningach przeprowadzonych z garminem mogę szczerze powiedzieć, że ten sprzęt jest wystarczający jeśli chodzi o moje potrzeby. Zdołałem przeczytać również 14 minut Alberto Salazara. Jedna z najlepszych biografii jakie mogłem przeczytać. Bardzo zaciekawiła mnie postać Salazara. W skrócie książka chce przekazać nam, że nie ma rzeczy niemożliwych. Każde marzenie jest do zrealizowania, wystarczy tylko odpowiednie nastawienie i odpowiedni trening.
Poniżej ostatnie treningi:

Trening nr#14
Dystans: 2,95km
Czas: 14:34
Tempo: 4:56 min/km
Było to bardziej sprawdzenie zegarka niż trening. Dlatego też tak mały dystans.

Trening nr#15
Dystans: 10,29km
Czas: 51:42
Tempo: 5:01 min/km

Trening nr#16
Dystans: 7,44km
Czas: 38:59
Tempo: 5:14 min/km

Dodaję swój profil Garmina http://connect.garmin.com/profile/michal452756


Do maratonu pozostało: 103 dni.
Przebiegnięty dystans podczas treningów: 99,68km.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz